Klacht UPS: Chauffeur van UPS bezorgt niet bij mijn woning en zegt dat ik het pakket geweigerd zou hebben..

Rob

UPS heeft mijn pakket niet thuis bezorgd maar aangegeven dat ik het pakket geweigerd zou hebben. Vervolgens is het pakket retour gestuurd. Ik ben de hele dag thuis geweest en heb door thuiswerken zicht op mijn deur. Er is geen besteldienst voor mijn deur geweest. Ik heb het pakket dus niet geweigerd. En ook mijn huisgenoot niet. Het betreft een gewoon woonhuis wat al jaren bestaat. Ik vind het schandalig dat een chauffeur dit gewoon kan invullen zonder consequenties. UPS vervoert het helemaal vanuit Spanje maar vervolgens kan een lokale chauffeur blijkbaar maar gewoon wat invullen en ik maar ook de verkoper zit met de consequenties. Mede aangezien dit nu al de derde keer binnen een week is. Adresseringen waren gewoon juist en ook mijn huisnummer is duidelijk zichtbaar.

Gewoon het pakket bezorgen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Ook een klacht indienen over UPS?