Klacht UPS: communicatie en leverservice

Fhannah

Ik heb 3 klachten.
- met de track and trace code, zelfs na het aanmaken van een profiel en aanmelden voor de smsdienst krijg ik geen tijdwindow waarin geleverd wordt. Hierdoor heb ik van 9:00 s ochtends tot 22:00 s avonds vast gezeten aan huis zonder te weten waar ik aan toe was.
- In de sms staat een oud telefoonnummer. hierdoor was ik te laat met bellen (18.01) naar het correcte nr, waarna ik naar een bandje te horen kreeg dat er niemand bereikbaar was.
- vervolgens zie ik geen nieuwe info over mijn pakket. Uiteindelijk ben ik buiten staan wachten om te zien of ze er aan kwamen. om 20.02 zie ik links in de straat haaks op mijn straat de ups bus rijden. vervolgens zie ik hem recht in de straat haaks op mijn straat rijden om 20.10. Om 20.30 kijk ik online en wordt er vermeld dat er een poging bezorging is gedaan. Absoluut leugen!
- Op de site staat ook niet wanneer ik weer kan bellen met UPS en ook kan op de site geen klacht worden ingediend!
NOOIT MEER UPS

- ik verwacht verbetering van website en update van telefoonnummer op site en sms
- ik verwacht dat ups medewerkers een navigatiesysteem krijgen en worden aangesproken op het feit dat ze zeggen langs te zijn gekomen, als ze dit niet zijn.
- ik verwacht een excuus, ik kan hierdoor morgen niet naar een begrafenis omdat ik nogmaals op een pakketje moet wachten. Ook heeft het vandaag niet van huis weg kunnen gaan mij ongeveer 100,- gekost (aangezien ik niet naar mijn werk kon)
- ik verwacht verbetering op de site: postnl kan wel een ongeveer tijdsbestek geven. dat zou ups dan ook moeten kunnen, of stop een briefje in de bus!

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?