Klacht UPS: door fout van UPS pakket terug gestuurd naar verzender

basg1990

ongeveer anderhalve week geleden heb ikproducten besteld bij GoPro. deze zouden verzonden worden via UPS. nu kom ik er gister achter dat UPS mijn pakket weer terug heeft gestuurd naar de afzender. reden, ze konden mijn huis niet vinden!!! Dus ik pak de telefoon. Hier krijg ik een medewerker aan de lijn die mij verteld dat zij helaas niet meer het pakket kunnen terug halen en dat ik naar de afzender moet bellen om het pakket vervolgens weer terug te sturen naar ups. dit vond ik in eerste instantie al vreemd, want het is de fout van UPS dus knap ook even je eigen fouten op, maar nee dit kon allemaal maar niet.
Ik probeerde hierna de verzender te bellen, in dit geval modus link, maar hier word ik meteen naar een volle inbox gestuurd, blijkbaar niemand op het kantoor, via de site nog geprobeerd via de live chat, maar ook hier werd ik meteen afgesloten, omdat blijkbaar het hele bedrijf op vakantie is???
hierna toch maar weer gebeld naar UPS. hier kreeg ik een andere medewerker aan de lijn. totaal niet behulpzaam. op alles wat ik voorstelde zei ze van, nee dat kan zo maar niet hoor. voorbeeld: ik zei tegen haar dat omdat het hun fout is dat zei misschien moeten bellen naar de verzender, want ja meestal los je je eigen fouten toch ook zelf op. waarop ik een beetje lacherig werd toegesproken, maar meneer, dat kan niet hoor, daar steken wij geen energie in. wat ik ook zei UPS zou geen poot uitsteken om mij ook meer enigzins op weg te helpen.
en van een of andere vergoeding of compensatie, ho maar, nee daar doen wij ook niet aan hoor, want wij mogen gewoon hele domme fouten maken. en weet je wat nou het meest nare is. 8 van de 10 pakketjes die wordt opgestuurd naar mij komen niet optijd of gewoon niet aan. en dit geld echt voor alle couriersbedrijven!

k zou tevreden zijn als UPS ten eerste zijn fout toe zou geven. daarnaast moeten zij ZELF hun FOUTEN oplossen, ik heb al betaald voor de service, nu moet ik er nog meer energie insteken om het te gaan oplossen... dat is toch van de zotten! daarnaast vind ik eenige compensatie toch echt niet misplaatst. als je een afspraak niet nakomt dan moeten hier consequenties aanzitten.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?