Klacht UPS: Douane is te langzaam

Klachtnummer
# 74015
Gebruiker
Koenalblas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket vanuit Amerika ligt bij de inklaring. Betalen hiervoor vind ik al erg jammer maar valt niet onder uit te komen. Maar hij ligt hier nu al een week, belachelijk vind ik dat. Alles gaat tegenwoordig perfect en snel, en alles kan getraced worden. Maar nu ligt ie al een week ergens te wachten bij inklaring. Mijn klacht gaat dus hoofdzakelijk over de douane, maar hier kan UPS vast iets aan doen? Ik krijg nu alleen elke ochtend een update dat ie nog steeds er niet doorheen is. Waarom duurt dit zolang? Hebben ze daar niet genoeg capaciteit of lopen ze gewoon heel ver achter met werk?
Ik zie zelf weinig mogelijkheid om het proces te versnellen behalve deze klacht.

De oplossing

UPS aankaarten bij de Douane dat hun inklaring service te traag is en hier consequent verbetering in zou moeten komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen