Klacht UPS: Geen geld terug na kwijt raken pakket

Klachtnummer
# 195193
Gebruiker
Cabo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 augustus heb ik een pakje aangemeld bij de UPS site om deze vervolgens bij een UPS Access Point aan te bieden. Vervolgens zou aflevering bij een Kiala Punt hebben moeten plaats vinden. Bij het inleveren van het pakket heb ik geen track en tracé code ontvangen, die zou via een email komen. De email is nooit gevolgd en de track en tracé code ontbreekt dus ook. Het pakket is niet meer vindbaar blijkt inmiddels na vele contacten met Kiala en UPS (via mail en telefoon). Inmiddels heb ik via de klantenservice van UPS (via mail) al 2 maal mijn geld terug gevraagd maar helaas nog steeds geen antwoord ontvangen. Kosten bedragen 15 euro van de waarde van de inhoud van het pakket plus 3,95 verzendkosten.

De oplossing

Ik wil dus mijn geld terug, zoals gemeld op de site van UPS is een pakketje verzekerd in geval van vermissing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen