Klacht UPS: Geen service

Klachtnummer
# 417492
Gebruiker
BMC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket verzonden met UPS op 09-01-2020. (zakelijk)
Op 13-01-2020 bleek pakket achtergebleven te zijn in sorteercentrum Eindhoven. Bellen met UPS (meer dan 20 minuten in de wacht). Probleem wordt uitgezocht en als ik 15-01-2020 nog niks gehoord heb, moet ik weer bellen met het toegekende Case-nummer.
16-01 weer gebeld (10 minuten in de wacht). Medewerker gaat er "direct" mee aan de gang en beloofd dezelfde dag terug te bellen.
17-01 niks gehoord van UPS, dus weer gebeld. Na 35 minuten wachten krijg te horen dat er nog geen actie is ondernomen om uit te zoeken wat de status is. Als ik mijn beklag doe, wordt er opgehangen.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn verzonden pakket is en laten weten wanneer het afgeleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen