Klacht UPS: geen tijdsindicatie van levering en klantenservice slecht.

Klachtnummer
# 459871
Gebruiker
ZilverRee#522
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een pakket besteld bij een bedrijf wat geleverd werd door UPS. Op de dag van levering stond er op de site van UPS dat het pakket voor het einde van de dag bezorgd zou worden.
Ik wilde niet de gehele dag thuis zitten, dus ik wilde via de site kijken hoe laat deze zou arriveren, maar dit is niet mogelijk via de site. Hierdoor gebeld met de klantenservice. Je krijgt dan een computer aan de lijn die vraagt naar je zendingsnummer. Na 3 keer het nummer genoemd te hebben stuurde hij mij door naar een medewerker, omdat hij het nummer niet goed had verstaan.
Tijdens het doorverbinden verbrak hij de verbinding. Dit gebeurde 3 keer. Ik probeerde een andere keuze in het menu, maar ook na het doorverbinden naar een medewerker verbrak hij de verbinding.
Ik ga morgen op vakantie en vandaag zou hij geleverd worden. Nou moet ik dus de gehele dag thuis zitten voor dit pakket.

De oplossing

Dit verbeteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen