Klacht UPS: Geen wisselgeld

Ramon

Vandaag werd er een pakket bezorgd door ups waarbij contant betaald diende te worden €189 mijn vrouw betaalde met 200 euro en de beste man vertelde geen wisselgeld te hebben en als het niet gepast betaald kon worden werd het pakket weer meegenomen dus 11 euro teveel betaald om het pakket toch in ontvangst te nemen
Werkelijk te gek voor woorden voor zo n bedrijf dat ze geen wisselgeld of een pin apparaat hebben hoop dat ze blij zijn met die 11 euro maar ik haak de volgende keer af als de levering door ups Word verzorgd

Dat ze die 11 euro aan een goed doel schenken

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter onze chauffeurs hebben slechts een beperkte hoeveelheid wisselgeld bij zich.

Wie bieden andere betalings opties aan, echter de verzender van uw pakket heeft gekozen voor de optie Cash Only.

Wij hopen op uw begrip voor deze situatie.

UPS Social Media Team

Ramon
Geen alleen een reactie dat ze hopen op begrip Lekker makkelijk ups echt waardeloos en goede reclame ook

Ook een klacht indienen over UPS?