Opgelost door UPS: Ik hou niet van leugens!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349567
Gebruiker
Asley
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zou vandaag gelegerd worden ik wacht al een week op mijn telefoon! Via sms zeggen ze dat ze me gemist hebben terwijl ik thuis heb zitten wachten!! En via de track And tracé zeggen ze het adres is verkeerd terwijl die gewoon klopt!! Leugens! Leugens! En nog meer leugens!!

De oplossing

Ik wil dat ze mijn pakket vandaag nog bezorgen! Middag of avond dat boeit me niet! Maar ga niet liegen over het adres dat wel klopt of dat ik niet thuis ben! Aangezien ik de hele ochtend heb gewacht tot nu !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center om na te gaan wat er aan de hand is.

    Het center zal telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    Asley
    Datum
    Hartelijk dank voor jullie snelle reactie en hulp bij oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Asley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen