Klacht UPS: Ik krijg geen contact met Ups over mijn pakket.

Klachtnummer
# 445991
Gebruiker
Therese
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht op een pakket uit Zuid Korea, Inmiddels in Nederland maar het ligt vast in Eindhoven. Informatie douane. Ik heb 5 keer contact gehad met Ups en doorverbinding gevraagd met een medewerker dat is alle 5 keren niet gelukt. Zeker per keer 10 minuten gewacht. Het pakketje is van een vriendin die kruiden en geschenken heeft opgestuurd.

De oplossing

Contact opnemen met mij om dit op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen