Opgelost door UPS: kijk even voor mij na of de berekening van 144,87 euro klopt en evt terugbetaling

rob kunne

ik heb van de week een pakketje afgehaald dat uit amerika kwam en moest tot mijn schrik 144,87 euro bijbetalen ''inklaring+belasting'' . de verkoper had een waarde van 270 dollar ingevoerd maar is eigenlijk nog niet de helft waard. maar dat terzijde - ik kan mij niet voorstellen dat ik na ook nog eens 55 dollar betaald te hebben aan verzendkosten ik ook nog een 144,87 euro moet betalen (is bijna 200 euro). ik wil dit dus op zijn minst uitgelegd krijgen van ups want dit zit mij niet lekker en geef niet zomaar op. bellen naar ups is een drama en inloggen op de site van ups eveneens ''waarom de mensen niet netjes te woord staan want ik krijg het idee dat je gewoon afgehouden word en dat er gehoopt word dat je er zo moe van word dat je vanzelf opgeeft''.

mij laten zien hoe ze aan zo'n groot bedrag komen en het teveel betaalde terug storten.
alsnog na lange tijd mijn teveel betaalde import teruggestort gekregen. heb er toen veel tijd aan besteed en alle moeite heeft toch positief uitgewerkt. niet zomaar opgeven dus...

rob kunne
    inloggen op jullie site is niet te doen en bellen ook niet. ik vraag dus via deze weg om mij te informeren hoe jullie aan zo'n groot bedrag komen en wil het gewoon opgelost krijgen.
    rob kunne
    ik heb het email adres van ups gebruikt en ook een bevestiging gekregen dat mijn mail ontvangen is ''MAAR NOG STEEDS GEEN ANTWOORD?''.
    rob kunne
    ik heb gisteren 15-1-2022 de originele nota via de post binnen gekregen en daar staat zwart op wit dat het te betalen bedrag 78,95 euro was maar heb 144,87 euro betaald. hoeveel bewijs hebben jullie nodig?
    rob kunne
    ik heb gedaan wat u mij gemaild hebt en wacht het antwoord ''terugbetaling'' af om daarna te laten weten of het opgelost is.
    rob kunne
    ik krijg mijn mail teruggestuurd via een pools ups adres? klopt dit want ziet er niet goed uit vind ik.
    geen nummer.
    dit staat in de mail: hello team, please assist with below (mijn verhaal en bijgesloten rekeningen) thank you. pozdrawiam/best regards karolina kachniak.
    accounts receivable department. ups global business department - ups global business services. bena plaza 2. 50-265 wroclaw, poland - kkachniak@ups.com
    CAUTION! THIS EMAIL ORGINATED OUTSIDE OF THE ORGANIZATION etc etc.

daarom vertrouw ik het niet ''kan dit alles niet makkelijker opgelost worden?'' ik vind het allemaal te lang duren. en vraag mij nu ook af aan wie ik mijn gegevens heb gegeven.
    rob kunne
    mag ik weten waarom ik nu ineens geen reactie meer krijg?
    rob kunne
    ik heb vandaag een antwoord gekregen van acrenl@ups.com in zeer slecht nederlands maar wel vol met dure woorden waarin word gezegd dat de creditnota juist is gegenereerd na het bekijken in hun systeem. nu stond er wel een case nummer bij. C-0076547476 ''wat kan ik nu doen?''.
    rob kunne
    ik heb mij laten informeren hoe jullie te werk gaan bij klachten en dat lijkt helemaal nergens op en geef niet op en zal tot de onderste steen gaan. ik zal hier heel ver mee gaan want dit mag ook anderen niet gebeuren.
    rob kunne
    ik hoor van velen dat jullie zo werken en dan maar hopen dat je opgeeft - ik heb nu zwart op wit dat er toegegeven word dat mijn rekening inderdaad niet klopt en word doorverwezen naar een mail adres in polen en dan word het pas echt een ramp. hoe is het mogelijk om zo te werk te gaan. u heeft zelf aangegeven om via het nummer dat ik opgegeven heb alles voor mij na te kijken.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over UPS?