Klacht UPS: klacht 1 van 8: website werkt weer niet.

Klachtnummer
# 147550
Gebruiker
jph
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Naarmate er meer misgaat met een bestelling bij UPS, stapelen de fouten zich op. Hierbij een gedetailleerde beschrijving per klacht, terwijl ik toch moet wachten op een telefoontje van UPS.

Maandagmiddag 4 januari belde ik UPS voor de levering van een flink pakket naar Polen. Ik belde, want hun website had kuren (begreep ik later, van de helpdesk). Dit is klacht 1.


Ivm de beperking van 1000 karakters, heb ik de de brief per klacht (8 stuks) opgesplitst. Wat jammer dat er niet even een bijlage bij kan, dat zou ook wat netter staan. Of hebt u niet een email adres?

De oplossing

Ik zie uit naar de acties van UPS. Ik stel het op prijs als UPS niet wederom verontschuldigingen meer aanbiedt, want die bleken telkens lippendiensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?