Klacht UPS: klacht 6 van 8

Klachtnummer
# 147554
Gebruiker
jph
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm de beperking van 1000 tekens, heb ik per klacht opgesplitst.

Inmiddels leven we vrijdag en het pakket is nog niet eens opgehaald. Voor de psychologie: het is de dag is waarop het pakket in Polen had moeten aankomen. Ik kan dit bedrijf nu niet meer recht in de ogen kijken.
Vrijdagmiddag, een prachtige dag met droge wegen en een heerlijk zonnetje, heb ik maar weer 0900-verdienmodel gebeld. De Heer Melvin van de Helpdesk het probleem voorgelegd. Hij begon de standaard administratieve vragen te stellen, die ik beantwoordde. Daarna heb ik hem gevraagd wat hij eraan ging doen. Hij zou uitzoeken waarom het niet werd geleverd. Ik vroeg hem of hij het eerst zou willen oplossen. Dat kon, want ik zou binnen het uur teruggebeld worden om dat op te lossen. Ik vind dat het helpen van de klant (die nota bene de hoofdprijs betaalt) op nummer 1 moet staan. Klacht 6 is dat UPS de weg naar de oplossing voor haar klant doorschuift, terwille van het zoeken naar de fouten in haar organisatie.

De oplossing

UPS moet als de wiedeweerga het pakket ophalen, kosteloos.
Geen verontschuldigingen meer, want dat blijken lippendiensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen