Opgelost door UPS: Klant- en gebruiksonvriendelijk bedrijf

angry Opgelost
SYSabo

Geen info/notificatie briefje in brievenbus na 2 maal poging tot pakket afleveren (2 maal niet thuis, want overdag ben ik niet thuis want werk). Vervolgens telefonisch geïnformeerd (zeer slecht verstaanbaar) door de koerier dat ik online de afhaallocatie kan wijzigen. Geregistreerd bij My UPS, waar geen zending bekend staat. Via traceercode naar UPS van de winkel waarbij besteld ook niet mogelijk de afhaallocatie aan te vragen. Buiten het niet volledig vervullen van de koerierstaak (infobriefje in de brievenbus) en moeizame weg voor het aanvragen van een afhaallocatie, is ook de contactmogelijkheid bar slecht. Max 500 tekens beschikbaar dus mail in delen moeten schrijven. Klantonvriendelijk personeel en gebruiksonvriendelijke site.

Excuus, competent personeel aannemen, site gebruiksvriendelijk maken

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Beste,

Onze excuses voor het ongemak.

Echter zonder een trackingnummer kunnen wij niet achterhalen wat er is gebeurd.
    Zou u deze door kunnen geven.

Mocht u niet over het trackingnummer beschikken, wilt u dan contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

UPS social media team
    UPS
    Beste,

Na bovenstaande reactie hebben wij niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan ervanuit dat uw klacht niet meer van toepassing is.

Heeft u toch vragen dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500.

UPS social media team

SYSabo
Ik heb het pakket zelf op moeten halen op het distributiecentrum van UPS.

Ook een klacht indienen over UPS?