Klacht UPS: Komen afspraken niet na en leveren totaal geen service

Klachtnummer
# 367076
Gebruiker
Dinterheem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zending voor een beurs in het buitenland volledig kapot op lacatie in Budapest ontvangen. Na telefonisch contact zou UPS de volgende dag komen kijken. Volgende dag tot 20.00 uur gewacht op locatie niemand geweest en ook niemand van UPS heeft contact met ons opgenomen. De banner was zo kapot dat omdat wij de volgende ochtend weer vertrokken terug naar Nederland daar achtergelaten met de mededeling dat deze de container in mocht.
Contact klantenservice (hahahha service)

"sorry meneer wij kunnen aan de hand van foto's niet beoordelen, u had de Banner naar Nederland moeten verschepen zodat wij de schade zelf kunnen zien."

Mijn commentaar... Jullie zouden volgens afspraak de zending vrijdag komen beoordelen maar niemand is komen opdagen en ook niemand heeft gebeld met deze instructies.

Sorry meneer wij kunnen niets voor u doen.

De oplossing

Oplossen, compenseren en excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen