Klacht UPS: Mijn pakket komt niet en er word gelogen over de levering

Klachtnummer
# 374970
Gebruiker
Dyllon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Belachelijk ik heb wat pakketten besteld bij ups
Der is geen timewindow daarnaast zou de bode al 2 x zijn geweest. Wat onmogelijk is, ik was vandaag de hele dag thuis, en dit was de eerste levering. Ik heb niemand gezien...
Daarnaast is de klantenservice een robot waar je niet eens normaal tegen praten kan.
Ups is echt een belachelijk slecht bedrijf.
Geen mogelijkheid om te achterhalen wat hoe en waar.
Owja ook is dus de volgende poging volgens hun de laatste omdat het zogenaamd de 3de levering zou zijn en als ik dan niet aanwezig ben retourneren ze het naar versturder.
Slaat helemaal nergens op
Als het via ups gaat raad ik het iedereen af.
Vreselijk slechte service

De oplossing

Dat ze me zeggen wanneer hoe en waar mijn pakketje komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen