Klacht UPS: Moet de hele dag thuis blijven wachten tot UPS een keer verschijnt.

R.G. Pennings

Ik vraag mij af waarom iedere bezorger in Nederland bij benadering aan kan geven hoe laat ze komen bezorgen behalve UPS. Die vinden dat blijkbaar niet nodig en eisen van je dat, wil je je pakketje ontvangen, je de hele dag tot het einde van de dag thuis moet blijven. Volstrekt onaanvaardbaar maar bij sommige bestellingen kom je helaas niet onder UPS uit.

Ik word echt niet geholpen maar misschien kan UPS uitleggen wat hier de precieze oorzaak van is want het is zeer onklantvriendelijk.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS

Goedmorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

UPS Social Media Team
    R.G. Pennings
    Goedemiddag. 1ZAY26226819668330

Ik wil onder andere weten waarom jullie niet eens bij benadering kunnen zeggen hoe laat er wordt bezorgd.

Ennnnn.......

Pakketje is vandaag 31 12 om ca 1230 afgeleverd bij een UPS point. Er lag een briefje bij mij in de bus dat ik niet thuis zou zijn. Grote onzin. Hij heeft gewoon niet aangebeld. Even daarvoor waren er twee jehovagetuigen aan deur en ik kan U verzekeren dat mijn bel uitstekend functioneert. Maar ik kon dus weer in de auto op het pakketje zelf op te gaan halen terwijl ik gewoon thuis was.

Ook een klacht indienen over UPS?