Klacht UPS: NA EEN MAAND PAKKET NOG NIET ONTVANGEN
Details
Klacht
Op 5-9-2022 pakket verstuurd vanuit Turkije naar Nederland. 200 euro verzendkosten betaald. Op 8-9-2022 importkosten betaald.Op 22-9-2022 vrijgegeven van overheidsinstellingen en nu op 29 september nog steeds bezig om het pakket in bezit te krijgen….. ongelooflijk. Met snel post verstuurd. Nu geeft de een aan bij ups telefoon centrale dat het kwijt is …. claim indienen kan niet voor dit pakket zeggen ze? Onderzoek opgestart… niets meer gehoord en ze kunnen het niet vinden… de ander zegt dat het in beslag is genomen? Maar het is wel vrijgegeven door de overheid en importkosten betaald?!?! De andere zegt dat ze het niet weten en wordt de haak er zo opgehangen!!! Dit is toch geen stijl!!! Ik eis dat me pakket gevonden wordt en bij mij gebracht wordt !!! Ik bel elke dag naar jullie maar tis echt schandalig! De een is nog ongeïnteresseerder dan de ander en niemand die me helpt……. voor dit geld gebruik is dus nooit meer ups!!!!!
1Z9A81290440915474 trackingnummer
Gewenste oplossing
Me pakket leveren- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.