Klacht UPS: NA EEN MAAND PAKKET NOG NIET ONTVANGEN

niesjemaria

Op 5-9-2022 pakket verstuurd vanuit Turkije naar Nederland. 200 euro verzendkosten betaald. Op 8-9-2022 importkosten betaald.
Op 22-9-2022 vrijgegeven van overheidsinstellingen en nu op 29 september nog steeds bezig om het pakket in bezit te krijgen….. ongelooflijk. Met snel post verstuurd. Nu geeft de een aan bij ups telefoon centrale dat het kwijt is …. claim indienen kan niet voor dit pakket zeggen ze? Onderzoek opgestart… niets meer gehoord en ze kunnen het niet vinden… de ander zegt dat het in beslag is genomen? Maar het is wel vrijgegeven door de overheid en importkosten betaald?!?! De andere zegt dat ze het niet weten en wordt de haak er zo opgehangen!!! Dit is toch geen stijl!!! Ik eis dat me pakket gevonden wordt en bij mij gebracht wordt !!! Ik bel elke dag naar jullie maar tis echt schandalig! De een is nog ongeïnteresseerder dan de ander en niemand die me helpt……. voor dit geld gebruik is dus nooit meer ups!!!!!

1Z9A81290440915474 trackingnummer

Me pakket leveren
Pakket is vrijgegeven. Nog steeds niet geleverd. Vandaag naar ups hoofdkantoor geweest en contact gehad met de douane maar niemand weet iets of doet iets. Ik weet wel dat de heer Alexander Rebergen erg on klantvriendelijk is en vind het niet normaal hoe hij de toon aanslaat tegen de klant en waar je voor uitgemaakt wordt. Als ik dat doe tegen mijn klanten hou ik geen klant over.

UPS
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over UPS?