Klacht UPS: niet gebeld, maar pakket direct naar de UPS-afhaalpoint geleverd.

Klachtnummer
# 376311
Gebruiker
SC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik via het traceringssystem wist wanneer het pakket was ingepland ging ik de dag van thuis werken. Helaas heeft de bezorger het eens geprobeerd het pakket bij mij te bezorgen. Het pakket wordt direct naar da afhaal-point geleverd.

De oplossing

a.u.b. eerst bellen en proberen te leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen