Klacht UPS: Niks geleverd wel betaald.

Klachtnummer
# 349490
Gebruiker
Donny1414s
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Wat een drama bedrijf!!!!
ze beweren dat mijn pakket geleverd is, dat is helaas niet het geval.
Beginnen ze over een onderzoek op te starten, het probleem ligt bij jullie niet bij mij. JULLIE bezorger kon waarschijnlijk niet met ze handen van mijn pakket af blijven.
Drama bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

De oplossing

Vergoeding, geld terug, vervangend product!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor het ongemak, echter uw zending is op 7 Februari afgeleverd op uw adres en er is getekend voor ontvangst.

    Als u aangeeft het pakket niet in uw bezit te hebben, dan zal er hiervoor een onderzoek geopend moeten worden.

    Daar wij contractueel verbonden zijn aan de verzender, daar zij onze opdrachtgever zijn, adviseren wij u om dit aan hen te melden, zodat zij het onderzoek kunnen openen bij ons.

    Zij zijn tevens degene die indien nodig een claim kunnen neerleggen voor deze zending.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    Donny1414s
    Datum
    (echter uw zending is op 7 Februari afgeleverd op uw adres en er is getekend voor ontvangst).
    Dat zeggen jullie nu wel maar dat is niet het geval. Er waren meerdere mensen op dit adres aanwezig en die kunnen bevestigen dat er niemand is geweest van UPS!!.

    Getekend??, niet door mij in ieder geval, zou graag een kopie van de handtekening ontvangen.

    Het bedrijf probeer ik te bereiken maar geven geen gehoor. Dus dan zou je zeggen het probleem ligt bij hun. Maar dat kan ook niet helemaal ,anders zou der ook geen verzending zijn geweest als het probleem bij hun lag.

    Het is gewoon een heel raar verhaal dat jullie zeggen het is geleverd maar dat is gewoon niet zo!. en dan onderzoek dit onderzoek dat. Het is volgens mij een duidelijk verhaal. Jullie moesten een pakket afleveren , en dat is jullie niet gelukt!!!. Waar het pakketje nu is geen idee.

    Slechte bezorgservice :(.


  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    Deze informatie kunt u opvragen bij onze Klantenservice via 020-5040500 of via de verzender van het pakket.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  4. Auteur
    Donny1414s
    Datum
    Dat heb ik al gedaan via de klantenservice alleen die verwezen mij net zoals jullie nu weer doen door naar de verzender, alleen die geeft geen gehoor. Dus dat is geen oplossing daar schiet ik niks mee op. Alleen jullie beweren dus dat mijn pakket is geleverd en ondertekend op het adres, alleen dat kan dus niet , zoals ik al aangaf waren de meerdere mensen aanwezig en is er niemand langs geweest van de UPS. Jullie zijn een bezorgservice jullie moeten toch zo kunnen achter halen wie/welke bezorger het heeft geleverd. zo kunnen jullie toch achter halen wat er gebeurd is. Alleen jullie zoeken helemaal niet naar oplossingen jullie verwijzen alleen maar door. Terwijl het probleem bij jullie ligt. Jullie zeggen iets geleverd te hebben wat niet zo is. Dat is dus een fout van UPS.
  5. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    De handtekening kunt u gewoon bij de klantenservice opvragen. Echter als er een onderzoek moet worden geopend, dan zal dit door de verzender gedaan moeten worden.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  6. Auteur
    Donny1414s
    Datum
    Lezen jullie überhaupt wel wat ik zeg. De verzender is niet te bereiken.

    + jullie zijn de gene waar het probleem zit.

    En wat heb ik aan een handtekening van waarschijnlijk jullie bezorger, wat heb ik daar aan???.

    Helemaal niks, jullie willen gewoon niet helpen.

    Kutbedrijf!!!!
  7. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Nogmaals de handtekening kunt u gewoon via onze klantenservice opvragen, zij zullen deze dan per email naar u toesturen.

    Vervelende om te horen, dat u de verzender niet kunt bereiken. Echter als wij de naam van de verzender opzoeken via Google, dan komen wij toch echt vele contact mogelijkheden tegen, telefoon, email, Social Media, etc. etc.

    Daar de verzender onze opdrachtgever is zullen zij het onderzoek moeten starten, daar zij ook de enige zijn die een claim kunnen indienen voor de zending.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  8. Auteur
    Donny1414s
    Datum
    Dat heb ik gedaan heb alleen nog niks ontvangen.

    De verzender heb ik op bijna alle manieren proberen te bereiken, mailen/ bellen/ social media, geen contact. Als dat zo makkelijk te regelen was had ik het niet via deze weg hoeven doen.

    En heb meerdere klachten gelezen over dit bedrijf en die blijken vaker producten niet te leveren en blijken vaker slecht bereikbaar.

    Wat ook blijkt uit meerdere klachten naar jullie gericht dat de bezorgers wel vaker worden verdacht van het achterhouden van goederen.

    Als jullie zelf als UPS niet eens klanten willen helpen die aangeven dat ze een product niet hebben geleverd . maar wat wel als afgeleverd staat omschreven + met handtekening een valse handtekening, (dus fraude). Zijn jullie net zo hard medeplichtig aan dit misdrijf.





  9. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wij adviseren u nogmaals om de verzender te vragen een onderzoek te starten op het moment dat u het pakket niet in uw bezit heeft. Zij kunnen verdere acties ondernemen en zij kunnen tevens een claim indienen indien dit nodig is.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen