Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPS: onbeschofte chauffeur
Details
De klacht
Dag UPS, reeds jaren werkt ons bedrijf samen met UPS, ik denk dat we wereldwijd met jullie wel honderdduizendende paketten verzenden per jaar!Lokaal werken jullie met onderaannemers en andere bedrijven samen, maar wel onder de naam UPS. Ik ontving volgende klacht van een goede klant van mij:
Dag Joeri
Ik heb vandaag al een deel van mijn bestelling aangekregen maar de bestuurder die de levering gebracht heeft komt bij ons aangevlogen aan de loskade, gooit 3 dozen in het magazijn roept en fluit tot er iemand komt, ikzelf heb hem aangesproken dat hier mensen werken en geen dieren en dat hij zich eerst moet aanmelden aan de receptie waarop hij antwoordde: "tekenen voor 2 collies" waarop ik antwoordde dat hij 3 dozen had waarop hij brutaal antwoordde "tel ze het zijn er 3".
Deze persoon zal in de toekomst NIET meer geholpen worden hier, graag hier rekening mee te houden.
zulke zaken kunnen toch niet gebeuren?!
Jullie eigenste naam staat op het spel, probeer toch eens iets gemotiveerder personeel te vinden.
Graag had ik een reactie van jullie aan mijn klant kunnen geven.
ter info, trackingnummer zending: 1ZW6950E6871831650
hiermee moeten jullie zeker de juiste persoon kunnen traceren.
graag jullie reactie !
De oplossing
Een simpel excuus en verantwoording is voldoendeBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.