Klacht UPS: Onbeschofte medewerkers

Klachtnummer
# 346389
Gebruiker
Jagers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag zou mijn zending bezorg worden. Ben de hele dag thuis, maar is niet aangebeld en geen briefje in de bus.
Chauffeur is waarschijnlijk nooit langs mijn huis geweest en heeft het pakket direct bij het pick-up point gedropt.

Ik bel met UPS om hierover een klacht in te dienen. Krijg ik een dame aan de lijn die erg ongeïnteresseerd doet. In plaats van een antwoord als “wat vervelend, ik ga hier een melding van doen”, krijg ik te horen dat de chauffeur wel langs is geweest. Wanneer ik aangeef dat dat echt niet zo is, en dat ik het behoorlijk onbeschoft vindt deze service hangt de dame gewoon op.
De tweede keer dat ik bel heb ik helaas de pech dat ik weer deze medewerker aan de lijn krijg. Mer de tekst “met u kan ik niet praten” wordt er een tweede keer opgehangen door UPS.
Geen excuses, geen normale behandeling van een klacht. Ik mijd voortaan webshops die met UPS leveren, PostNL is een stuk netter.

De oplossing

Excuses, serieus omgaan met klacht door zowel de chauffeur als de medewerker aan de telefoon aan te spreken op gedrag. Als je zo omgaat met klanten moet je dat werk niet gaan doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedmorgen,

    Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

    Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
    Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
    en af te handelen.

    Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen