Klacht UPS: Onbruikbaar verzendlabel, maar geen geld terug

Eefisboos

Ik heb op 2 juli jl. een verzendlabel aangeschaft via de website van ups. Deze heb ik betaald, maar het label heb ik nooit in mijn mail ontvangen. Ook ging er iets mis met het teruggaan naar hun site na mijn betaling, dus ook downloaden van het label kon niet. Meteen ups gebeld om dit uit te leggen, maar ik moest maar 20 dagen wachten tot dit label gecanceld werd en een nieuw label aanschaffen. Dus nogmaals betalen. Aangezien ik hier niet mee akkoord ging, heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice. Hier kreeg ik op terug; na 21 (!) dagen wordt het label gecanceld en krijgt u uw geld terug. Wel kreeg ik een ander e-mailadres van een afdeling waar ze wellicht meer konden betekenen. Hier heb ik meteen naar gemaild. Na lang wachten uiteindelijk de reactie; u kunt een nieuw label aanschaffen en na 30 (!) dagen cancelen we de vorige en krijgt u uw geld terug. Mijn mails worden overduidelijk niet gelezen (dat pakket is allang verzonden met PostNL) en de termijn wordt met ieder belletje/e-mail langer. Inmiddels voelt het als diefstal. Ups kon op 2 juli al zien dat ik dit label niet kán gebruiken, maar weigeren mij tegemoet te komen. Ze geven zelfs als oplossing om er maar nog 1 te kopen. Andersom hoef ik dat niet te proberen, dan waren de aanmaningen me al om de oren gevlogen. Daarbij mag het aan hun website dat ik dit label niet kon gebruiken en niet aan mij. Enige coulantie mag in dit geval dus wel verwacht worden.

Ik wil per direct mijn geld terug en, als ik eerlijk ben, boetes rekenen voor iedere dag (vanaf 2 juli) dat ik mijn geld niet teruggestort krijg. Aangezien het niet ontvangen van het label aan ups ligt en niet aan mij.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Eefisboos

Ook een klacht indienen over UPS?