Klacht UPS: Onjuiste leverdag

Klachtnummer
# 344032
Gebruiker
Blackbeauty#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een Saturday delivery werd pas vanochtend (maandag) afgeleverd.
wat is het nut om een speciale leveringsdag af te spreken met de leverancier.

De oplossing

de kosten terugbetalen aan de klant (ontvanger)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Echter de verzender heeft uw zending afgelopen Vrijdag verstuurd met Standard Service. Dit houdt in dat uw pakket op Maandag wordt afgeleverd.

    Zaterdag levering is alleen mogelijk met de Express Service en op bepaalde postcodes. Uw postcode valt helaas buiten het gebied waar op Zaterdag wordt geleverd.

    Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de verzender in het geval dat u kosten wilt terug ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen