Opgelost door UPS: Online pakket verzenden met UPS is oplichterij

content Opgelost
leonvanlier

Verstuur NOOIT je pakket met UPS!! Op internet bieden ze aan om grote pakketten te verzenden (groter dan 100x100x5 cm in ieder geval). Ga je de gegevens invoeren en betalen en je krijgt geen label. Na uren bellen krijg je te horen dat je eerst een account moet aanmaken omdat het anders niet werkt. Nog een keer dan. Account aangemaakt en wederom alles ingevoerd én weer betaald. Wat denk je? Inderdaad weer geen label. Na weer een uur stomme bandjes en electronische dames aan de lijn te hebben gehad krijg je eindelijk iemand te spreken na eerst nog een kwartier al voorwaarden, uitsluitingen e.d. aangehoord te hebben. En wat is het antwoord. Nee meneer dat is geen echt account maar een gastaccount en dat werkt niet. Uw geld? Ja dat wordt over een maand teruggestort. Over een maand, ik wil nu mijn geld terug. Jullie trekken een maand rente en ik maar wachten en zelf controleren of ik mijn geld krijg. Meneer we kunnen iemand sturen die haalt het op en dan maakt hij ter plekke een vrachtbrief, u betaalt contant en wij bezorgen het. Dat kost in een keer nog maar € 30,- terwijl ik net € 37,95 en € 39,34 per bank heb betaald die ik voorlopig niet terug krijg. Oke dan. 's Middags komt de chauffeur. Die wil het label scannen wat er niet is. Ik vertel hem van een vrachtbrief en contant € 30,- betalen...... Daar heeft hij nog nooit van gehoord. Hij bellen. We kunnen twee dingen doen. Ik neem het mee en dan krijgt u later de vrachtbrief of u bied het nog een keer aan. Dat denk je dat ik gedaan heb? Juist ja, niet meegegeven. Wat een ...... organisatie. Ik ben er helemaal klaar mee en ik zal nog heel wat rondbazuinen over deze oplichterij!!!

Mijn geld terug en wel onmiddelijk. Hier is geen sprake meer van een fout maar van een systeem waarbij iedereen weet dat het niet werkt. Daardoor worden klanten benadeeld. Zij moeten zelf in de gaten gaan houden of ze hun geld terug krijgen en moeten er zelf achteraan. Grof en grof schandalig sit soort praktijken

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. I.v.m de verwerking van betalingen bij IDEAL is het slecht mogelijk labels die niet zijn gebruikt binnen 30 dagen te crediteren. Mocht u de credit binnen 30 dagen niet hebben ontvangen, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze facturatie afdeling van 020-5040500 optie 5.

UPS Social Media Team

leonvanlier

Ook een klacht indienen over UPS?