Klacht UPS: Onterechte factuur

Klachtnummer
# 359508
Gebruiker
Jeroentjep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een bijna een jaar geleden een factuur voor een pakket dat volgens hun groter was dan ik had opgegeven. Om dit op te lossen moest ik een foto sturen van een soortgelijke doos (waanzin). De factuur zou worden gecrediteerd. Nu kreeg ik vandaag een laatste aanmaning. 42 minuten aan de lijn gehangen en nul oplossing.

De oplossing

Beter hun administratie op orde hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen