Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPS: Opeenstapeling van fouten
Details
De klacht
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij wat er hier allemaal gebeurt.- 2 weken wachten voordat er überhaupt wat gebeurt na de bevestiging dat het pakket naar de verzender wordt terug gestuurd. Vervolgens wordt het pakket niet bij de verzender, maar bij mij thuis afgeleverd.
- Continue een paar dagen blijven rekken
- De afspraak om per mail op de hoogte te worden gehouden, wordt niets mee gedaan
- UPS Klantenservice die het probleem bij de verzender neerlegt
- UPS Klantenservice die aan mij vraagt of ik soms verzendkosten wil omzeilen....(Belachelijke vraag. moet ik hier nou echt op zeggen dat een retourlabel voor mij gratis is er ook totaal niet omgaat?)
- Zelfs voor een opname van het gesprek met de UPS klantenservice moet ik bij de verzender van mijn pakket zijn.
- Het ergste: Totaal geen tegemoetkoming in de trant van "wij zorgen dat het pakket vandaag nog weg gaat en verzekeren goede aankomst ofzo"
De oplossing
Mijn ideaal oplossing: Dat POSTNL mijn pakket vandaag nog verstuurt op kosten van UPS. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.