Klacht UPS: Opeenstapeling van fouten

Klachtnummer
# 306148
Gebruiker
ddddd14
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij wat er hier allemaal gebeurt.

- 2 weken wachten voordat er überhaupt wat gebeurt na de bevestiging dat het pakket naar de verzender wordt terug gestuurd. Vervolgens wordt het pakket niet bij de verzender, maar bij mij thuis afgeleverd.

- Continue een paar dagen blijven rekken

- De afspraak om per mail op de hoogte te worden gehouden, wordt niets mee gedaan

- UPS Klantenservice die het probleem bij de verzender neerlegt

- UPS Klantenservice die aan mij vraagt of ik soms verzendkosten wil omzeilen....(Belachelijke vraag. moet ik hier nou echt op zeggen dat een retourlabel voor mij gratis is er ook totaal niet omgaat?)

- Zelfs voor een opname van het gesprek met de UPS klantenservice moet ik bij de verzender van mijn pakket zijn.

- Het ergste: Totaal geen tegemoetkoming in de trant van "wij zorgen dat het pakket vandaag nog weg gaat en verzekeren goede aankomst ofzo"

De oplossing

Mijn ideaal oplossing: Dat POSTNL mijn pakket vandaag nog verstuurt op kosten van UPS. Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    U heeft het pakket afgegeven op een UPS Access Point, met hetzelfde label als waarmee het vanuit Italie naar u toe is gestuurd. Het is onmogelijk het pakket met dit label retour te sturen naar Italie. Wij adviseren u dan ook, als u het pakket retour wilt sturen naar Italie, contact op te nemen met de verzender in Italie , zodat zij een retour label naar u toe kunnen sturen of om een label aan te maken op onze website.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zoals aangegeven is het niet mogelijk het pakket met hetzelfde label terug te sturen als waarmee u het pakket heeft ontvangen. Wij adviseren u dan ook om de verzender te contacteren en hen te vragen een Return label naar u te sturen of om via onze website zelf een label aan te maken om het pakket te retourneren.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen