Klacht UPS: Paket

Klachtnummer
# 304677
Gebruiker
Ufukunal84
Datum
1 reactie

Details

De klacht

CF668465851US mijn paket 20 mei 2018 aankomen Amsterdam Schipol maar nog niet ontvangen.het pakket wacht op dezelfde plaats maar ik krijg geen informatie over wat u doet om mij te helpen

De oplossing

het pakket wacht op dezelfde plaats maar ik krijg geen informatie over wat u doet om mij te helpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Het is mij niet geheel duidelijk waarom u deze klacht bij ons neerlegt. Het door u opgegeven trackingnummer is geen trackingnummer van UPS. Het trackingnummer dat u opgeeft is een trackingnummer van de Post. In vrijwel alle gevallen worden postzendingen vanuit het buitenland bij aankomst in Nederland overgedragen aan PostNL. Een simpele check op de website van PostNL laat dan ook de status van uw zending zien.

    Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de Klantenservice van PostNL.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen