Klacht UPS: Pakket al zes maanden in transit

Envyenvy

Mijn pakket is al maanden lang zoek! De verzender (particulier) heeft ook contact opgezocht met UPS maar er gebeurd alsnog niets. Op de track en trace code staat dat die in Tilburg is en daarna niet meer is bewogen.

Kan dit aub onderzocht worden. En geef mij geen onzin dat zegt dat de verstuurder een case moet openen want op jullie site staat toch echt dat de verstuurder en ontvanger een vermist pakket kan melden maar dat UPS VERKIEST dat de verstuurder contact opneemt.

Vind mijn pakket of vergoed de spullen en verzendkosten.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij adviseren u om de verzender met ons contact op te laten nemen om een onderzoek voor deze zending te starten. Daar wij contractueel aan de verzender zijn verbonden zijn zij de enige die voor de zending een claim kunnen indienen.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Envyenvy
    Ja maar wat als de verzender niet meer reageerd?
    Goedemiddag,

Als er in opdracht van u een onderzoek wordt geopend, dan zal er alleen onderzocht worden of het pakket nog ergens getraceerd kan worden in het netwerk, echter die kan is zeer klein na 6 maanden. Er zal helaas geen claim uit kunnen voorvloeien dan alleen de verzender kan claimen.

Mocht u willen dat wij een onderzoek openen geef dan uw email adres door dan zullen wij u een onderzoeks formulier toesturen en een onderzoek openen.

Goedemiddag,

De scan in Tilburg is geen fysieke scan en is ruim een half jaar geleden in het systeem gezet. Normaal gesproken ontvangen pakketten dagelijks een scans als deze op een center liggen.

Uw zult voor het einde van de dag een onderzoeks formulier per email ontvangen en zodra u deze volledig ingevuld retour stuurt zal er een onderzoek geopend worden.

Goedemorgen,

Er is een onderzoek voor uw zending geopend. U zult per email de uitslag hiervan ontvangen.

UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?