Klacht UPS: Pakket is zonder overleg op een locatie aan de andere kant van de stad afgeleverd.

Klachtnummer
# 278298
Gebruiker
JudithdH
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wat een ongelofelijk slechte dienstverlening! Ik ontving zojuist tot mijn verbazing bericht dat mijn pakket niet om de hoek maar aan de andere kant van de stad is afgeleverd.

'UPS kon uw pakket niet afleveren in het oorspronkelijke UPS Access Point. Uw pakket werd doorgestuurd en is beschikbaar in het onderstaande UPS Access Point. Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.'

En that's it. De klantenservice kan niets anders doen dan het terugsturen naar de afzender en dan kan ik (op eigen kosten!!) een nieuwe zending aanmaken.
"Tja mevrouw, dan bestaat het access point niet meer of dan is het vol." Nou, het accesspoint bestaat wel degelijk nog, maar waarom zou je in jullie online systeem uberhaupt een access point kunnen kiezen dat niet meer bestaat...?

@UPS: neem dan in zo'n geval eerst contact met de klant! Nu drop je het pakket op een onbereikbare plaats en trek je je handen er vanaf... Staat je netjes.

De oplossing

Ophalen bij het access point om de hoek, waar ik ook voor heb betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze excuses voor dit vervelende voorval. Onze collega's hebben inmiddels een case gestuurd naar het center om de pakket te rerouten naar het correct UPS Access Point. Het referentie nummer hiervan is 1-73771969011. U zult zsm door hen gecontacteerd gaan worden.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team.
  2. Auteur
    JudithdH
    Datum
    Ben gebeld door UPS: het pakket wordt naar het originele punt gestuurd, binnen 1-2 werkdagen, de trackinginformatie wordt geupdate en ik zou een melding ontvangen als het pakket er ligt.
    Sindsdien werkt de trackingcode niet meer, en heb ik geen meldingen ontvangen.
  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze excuses hiervoor. Ik kan helaas niet zien waarom u hierover geen bericht heeft ontvangen, maar dit zal worden doorgezet naar onze IT afdeling.

    Uw pakket ligt klaar voor afhaling op onderstaand UPS Access Point :

    DE TAFELRIDDER
    OUDE HERENGRACHT 11A
    2312LN LEIDEN
    NETHERLANDS

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  4. Auteur
    JudithdH
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie, echter jullie hebben het nu wederom naar een ander access point gestuurd?!
    Het pakket is verstuurd naar MEVROUW KERN (BREESTRAAT,141, 2311CM LEIDEN NL).
    Beste UPS, ik betaal jullie om een pakket naar het UPS punt bij mij om de hoek te versturen. Ik zit thuis met een hernia, dit is leesmateriaal voor mijn therapie. Inmiddels zijn we 1,5 week verder, is het pakket 2x naar een verkeerd afhaalpunt gestuurd, ontvang ik niet de door jullie beloofde notificaties en is ook de trackingcode onbruikbaar.

    Ik ben zeer teleurgesteld in jullie dienstverlening. Tot voor kort liet ik mijn Kiala pakketten jarenlang zonder problemen naar Mevrouw Kern versturen, maar nu jullie zijn gefuseerd gaat het volledig mis.

    Ik heb de boeken morgen nodig, zie graag een passende oplossing tegemoet.
  5. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij hebben dit doorgezet naar het Access Point team om dit met spoed op te lossen. Zij zullen u contacteren hierover.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team.
  6. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Uw zending is vandaag uit voor levering en zal op uw huis adres aangeboden worden.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen