Klacht UPS: Pakket is zonder overleg op een locatie aan de andere kant van de stad afgeleverd.

JudithdH

Wat een ongelofelijk slechte dienstverlening! Ik ontving zojuist tot mijn verbazing bericht dat mijn pakket niet om de hoek maar aan de andere kant van de stad is afgeleverd.

'UPS kon uw pakket niet afleveren in het oorspronkelijke UPS Access Point. Uw pakket werd doorgestuurd en is beschikbaar in het onderstaande UPS Access Point. Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.'

En that's it. De klantenservice kan niets anders doen dan het terugsturen naar de afzender en dan kan ik (op eigen kosten!!) een nieuwe zending aanmaken.
"Tja mevrouw, dan bestaat het access point niet meer of dan is het vol." Nou, het accesspoint bestaat wel degelijk nog, maar waarom zou je in jullie online systeem uberhaupt een access point kunnen kiezen dat niet meer bestaat...?

@UPS: neem dan in zo'n geval eerst contact met de klant! Nu drop je het pakket op een onbereikbare plaats en trek je je handen er vanaf... Staat je netjes.

Ophalen bij het access point om de hoek, waar ik ook voor heb betaald.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Goedemiddag,

Onze excuses voor dit vervelende voorval. Onze collega's hebben inmiddels een case gestuurd naar het center om de pakket te rerouten naar het correct UPS Access Point. Het referentie nummer hiervan is 1-73771969011. U zult zsm door hen gecontacteerd gaan worden.

UPS Social Media Team.
    JudithdH
    Ben gebeld door UPS: het pakket wordt naar het originele punt gestuurd, binnen 1-2 werkdagen, de trackinginformatie wordt geupdate en ik zou een melding ontvangen als het pakket er ligt.
    Sindsdien werkt de trackingcode niet meer, en heb ik geen meldingen ontvangen.
    Goedemiddag,

Onze excuses hiervoor. Ik kan helaas niet zien waarom u hierover geen bericht heeft ontvangen, maar dit zal worden doorgezet naar onze IT afdeling.

Uw pakket ligt klaar voor afhaling op onderstaand UPS Access Point :

DE TAFELRIDDER
    OUDE HERENGRACHT 11A
    2312LN LEIDEN
    NETHERLANDS

UPS Social Media Team
    JudithdH
    Bedankt voor de snelle reactie, echter jullie hebben het nu wederom naar een ander access point gestuurd?!
    Het pakket is verstuurd naar MEVROUW KERN (BREESTRAAT,141, 2311CM LEIDEN NL).
    Beste UPS, ik betaal jullie om een pakket naar het UPS punt bij mij om de hoek te versturen. Ik zit thuis met een hernia, dit is leesmateriaal voor mijn therapie. Inmiddels zijn we 1,5 week verder, is het pakket 2x naar een verkeerd afhaalpunt gestuurd, ontvang ik niet de door jullie beloofde notificaties en is ook de trackingcode onbruikbaar.

Ik ben zeer teleurgesteld in jullie dienstverlening. Tot voor kort liet ik mijn Kiala pakketten jarenlang zonder problemen naar Mevrouw Kern versturen, maar nu jullie zijn gefuseerd gaat het volledig mis.

Ik heb de boeken morgen nodig, zie graag een passende oplossing tegemoet.
    Goedemiddag,

Wij hebben dit doorgezet naar het Access Point team om dit met spoed op te lossen. Zij zullen u contacteren hierover.

UPS Social Media Team.
    Goedemorgen,

Uw zending is vandaag uit voor levering en zal op uw huis adres aangeboden worden.

UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?