Klacht UPS: Pakket kwijt bij UPS en moet zelf optreden als bemiddelaaR!

GB

3 Weken geleden een pakket besteld uit Amerika, verzonden via UPS.
Pakket komt in Nederland aan en blijft daar een aantal dagen (Apeldoorn).
Ineens een melding dat ik douanekosten moet betalen. a 172 euro!
Weer een paar dagen later, dat ik deze kosten heb betaald.
Inmiddels een week later geen beweging meer.
EN dan, ...... begint de zoektocht naar "Hoe kom ik in contact met iemand van UPS".. KANSLOZE operatie.
Via wat zoekopdrachten maar gekeken hoe ik in contact kan komen en de beste manier bleek Twitter te zijn !! Ik maak maar een twitteraccount aan , want ik heb dat pakket nodig. (bijna 900 euro gekost).
En ik krijg contact met iemand van UPS, sterker.. ik word zelfs gebeld (nadat er een case van is aangemaakt).
Antwoord: We zien geen beweging en denken dus dat het pakket kwijt is geraakt!!! Serieus?? Het pakket is denk ik 2 x 1 meter....
U moet de verkopende partij vragen of ZIJ het onderzoek met UPS gaan starten dat het pakket verdwenen is.

Je hoort dit weleens op TV (vooral in de jaren 90).. maar het is 2020 en we hebben het niet over een paar pennen in een klein doosje wat zoekt raakt.
Ik wist echt niet wat ik hoorde en vooral met het gemak.
Nu moet ik de verkopende partij lastig gaan vallen met een onderzoek, omdat de bezorgende partij de zaken niet op orde heeft. Compleet de omgekeerde wereld. Ik heb 900 euro betaald, NIETS ontvangen en kan nu ook nog eens als bemiddelaar mijn kostbare tijd verdoen tussen de verkoper en UPS!!!

UPS moet zsm mijn klacht oppakken en zorgen dat ik het pakket bezorgd krijg .

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?

2. Stuur een juridische brief