Klacht UPS: Pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 424933
Gebruiker
Jes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vrijdag bestelling geplaatst waarbij ik kon kiezen voor levering volgende dag dus afgelopen zaterdag. Ups gaf aan dat mijn pakket vandaag zou komen. Ik heb met ze gebeld en ze gaven aan dat mijn pakket al oo het aangegeven adres was geleverd. Ik naar dat adres... maar daar was niks voor mij. Op mijn app blijft staan "in transit"

De oplossing

Ik wil mijn pakket zsm

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen