Klacht UPS: Pakket niet ontvangen, maar staat op afgelverd.

Warda

Ik heb op 21-4-2020 een pakket besteld bij winkelstraat. Na meer dan een week wachten en dit bij te hebben gehouden via https://www.ups.com/track?loc=nl_NL&tracknum=1Z97W1436818198603&requester=MB/trackdetails stond deze op 1-5-2020 nog op transit (heb op 28-4-2020 een screenshot gemaakt van deze order). Gister dacht ik laat mij toch mij even kijken, dan zie ik dat hij volgens ups 24-4-2020 geleverd is. Dit is onmogelijk want zowel mijn partner als ik werken thuis. Ik heb geen bericht ontvangen dan het bij de buren is afgeleverd, toch ben ik voor de zekerheid langs de buren gegaan deze hebben niets ontvangen en waar zou deze dan afgeleverd moet zijn? Ik probeer al de hele dag in contact te komen met ups via ‭(020) 504 05 00‬ na een uur in de wacht te staan wordt de verbinding automatisch verbroken.

Ik wil weten waar mijn pakket is

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?