Klacht UPS: Pakket niet opgehaald in shop zelf terug moeten halen en moeten laten bezorgen met spoed koerier

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340620
Gebruiker
S de Boer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het door mij naar de shop gebracht Pakket was op vrijdag niet opgehaald in in shop.
Na vraag bleek dat alle pakketten van vrijdag op maandag nog in de shop lagen.
Ik heb het pakket zelf terug moeten halen en moeten laten bezorgen met spoed koerier.De beloofde bezorging op maandag hebben ze niet waargemaakt.
na vele Emails nog niet eens mijn betaalde €27,50 terug voor het pakket wat ze nooit in handen hebben gehad.Nu sturen ze een reactie dat het te lang geleden is en ze geen gegeven meer hebben en moet ik een compleet ducument voor hun in vullen. Ik heb een jaar geleden mijn geld al terug gevraagd met vele mails en alle mail doorgestuurd maar het blijft stil.
Als je op vrijdag alle pakketen niet ophaalt dan is het geen overmaacht dat je ze op maandag niet kunt bezorgen.Je dan beroepen op de vervoersvoorwaarden is dan een schandalige afhandeling.




De oplossing

Ik heb de toezegging gehad dat ik het betaalde bedrag terug zou krijgen. (€27,50)
Wat ik ook wil is een schade vergoeding van €90.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij gaan uitzoeken welke communicatie er is geweest met onze Klantenservice en zullen u zodra wij hierover feedback hebben ontvangen verder informeren.


    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wij hebben bericht ontvangen dat de verzendkosten aan u gecrediteerd zullen gaan worden. U zult zo spoedig mogelijk een Credit Nota hiervoor ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S de Boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb veel kosten gemaakt doordat ups gewoon niet de pakketten bij het afleverpunt heeft op gehaald. Ik heb speciaal voor ups gekozen voor een snelle en zekere levering. Ik heb daarvoor €27,50 betaald ipv €6,75 bij postnl dat is €21,25 meer.Bij postnl heb ik nog nooit meegemaakt dat een pakket niet binnen 1 werkdag geleverd is. Nu na vele uren klachtenafdeling mailen wordt ik afgescheept met mijn eigen €27,50 terug. €200 euro zou niet eens genoeg zijn als ik mijn uren meereken. Minimaal €90 zou netjes zijn. UPS heeft de hele zaterdag de mogelijkheid gehad de fout of autopech goed te maken door alsnog de pakketten te halen maar ze hebben niets gedaan. Betaal ik daar €27,50 voor? schandalig nooit meer UPS als ze niet eens postnl service leveren voor een meer dan 4x zo hoge prijs. en vervolgens geen €90 euro schade vergoeding geven omdat dat binnen hun algemene voorwaarden niet hoeft. Update 24 jan: Tot op heden niks vernomen van de door UPS beloofde €27,50. Ook niet over de schade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen