Opgelost door UPS: Pakket vermeld als geleverd, maar in werkelijkheid niet geleverd!

tetloe61

Pakketje met Track & Tracenummer LX670053960US zou vandaag 8 maart 2018 zijn bezorgd om 13:30 uur. Helaas heb ik niets ontvangen. Ook geen briefje in de bus dat het pakketje ergens anders is afgegeven. Er was iemand thuis op het vermelde tijdstip, maar er is niet aangebeld (deze werkt, vanavond nog getest). Waar is mijn pakketje?

Ik wens dat UPS contact opneemt en een oplossing biedt door het alsnog leveren van het pakketje.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Ik denk dat u de klacht neerlegt bij het verkeerde bedrijf. Uw pakket is vanuit de Verenigde Staten door USPS ( = United States Postal Service ) u legt uw klacht neer bij UPS ( = United Parcel Service ) .

Pakketten verstuurd vanuit de VS door USPS naar Nederland worden bij aankomst in Nederland overgedragen aan PostNL.

Een simpele Track & Trace opdracht op www.postnl.nl geeft gewoon de status van u zending aan :

Wij adviseren u dan ook om voor verdere vragen contact op te nemen met PostNL.

UPS Social Media Team

tetloe61
Goedemiddag, Allereerst dank voor de snelle reactie. U heeft gelijk, de klacht is onterecht bij u terecht gekomen. Wij hebben USPS aangezien voor UPS. Inmiddels is het pakketje dan ook terecht. Dank voor uw bijdrage in het terug vinden.

Ook een klacht indienen over UPS?