Klacht UPS: Pakket volgens app afgeleverd maar nooit aan de deur geweest.

Maddog

Vandaag zou ik een pakket geleverd krijgen. Hele dag thuis geweest in de woonkamer. Vervolgens krijg ik via sms en push notificatie van de Ups app dat mijn pakket bezorgd is op mijn thuis adres.

Nou heb helemaal niemand gezien. Vervolgens in de brievenbus gekeken en ook geen briefje gevonden.

Via Messenger contact gezocht met Ups. Zij geven aan "kijk eens of de bezorger het niet in de buurt van de woning op een veilige plek neergelegd heeft". Erg vreemd voor een aangetekend pakket maar goed. Speurtocht gedaan niets gevonden.

In de buurt gaan rondvragen niemand anders heeft het pakket aangenomen.

Mooier nog, de bezorgen heeft gewoon getekend met mijn naam alsof ik het zelf aangenomen heb.

Ups zegt vervolgens u moet een claim indienen. Op de een of andere manier kunnen zij niet de bezorger bellen en vragen wat hij met het pakket gedaan heeft.

Gaan kijken en een claim indienen gaat niet je moet eerst 24 uur wachten. Aangegeven dat ik dat belachelijk vind maar daar hebben ze geen boodschap aan. Moet anders maar contact opnemen met de verzender dat zij dan een claim voor mij indienen.

Klantenservice Ups bestaat niet. Wat een enorm slecht bedrijf.

Heb camera's aan mijn gevel hangen en kan gelukkig bewijzen dat niemand ten tijde van de aflevering aan mijn deur gestaan heeft want ik zie de bui al hangen omdat iemand met mijn naam getekend heeft.

Zit maar 1 ding op en dat is wachten en een claim indienen.

Ups moet contact opnemen met hun eigen bezorger en vragen waar deze het pakket afgeleverd heeft.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?