Klacht UPS: pakket zoek

Klachtnummer
# 439151
Gebruiker
LindaB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 april een pakket retour gebracht bij een ups punt. Ik heb geen mail ontvangen. Dag later geweest bij het afgiftepunt en zij kunnen niet meer kijken in de geschiedenis. Nu is mijn pakket dus onvindbaar. Het bedrijf waar ik de schoenen heb gekocht hebben de gegevens ook niet voor mij.
Ups kan niets voor mij doen? En nu......

De oplossing

op zoek naar de track en trace code.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen