Klacht UPS: pakketbezorger niet aangebeld en communicatie is slecht

Klachtnummer
# 468690
Gebruiker
MeneerIJp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bezorger heeft niet aangebeld, nadien gebeld 'omdat ik niet thuis was'. alternatief afleveradres opgegeven dit was allemaal geen probleem. Hebben ze het alsnog bij een locatie afgegeven waardoor ik tot volgende week moet wachten op mijn pakket.

De oplossing

compenseren. aangezien een medewerker mij beloofde dat het op een ander adres geleverd werd en dit is niet gebeurd. nu kan ik er alsnog zelf achteraan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen