Opgelost door UPS: pakketje bij de voordeur neergelegd!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 335015
Gebruiker
Pakketjeafleveren!2
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Afleveren pakket

De oplossing

De bezorgers instrueren dat ze het pakketje persoonlijk af moeten geven aan de geadresseerde en de mensen de tijd geven om naar de deur te komen voordat de bezorger weer vertrekt. Voordat ik bij de deur was zat de bezorger al on de auto.
En niet zomaar de pakketjes ergens neerleggen als de geadresseerde niet thuis zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Helaas is het door u opgegeven factuur nummer onbekend bij ons. Kunt u ons het correct factuur nummer en / of zendings nummer doorgeven zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemorgen,

    Het door u opgegeven factuur nummer is geen factuur nummer van UPS. Vermoedelijk legt u deze klacht bij het foutieve bedrijf neer of geeft u een foutief factuurnummer op.

    Een correct UPS factuurnummer begint met 2018 en heeft in totaal 11 karakters. Een correct zending nummer begint met 1Z en heeft in totaal 18 karakters.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik zie dat uw zending bij u in de brievenbus is gedaan :

    DE HASPEL 43
    5571 BERGEIJK NL 29/11/18 14:41 DR RELEASED MAILBOX

    Onze chauffeur mogen dit doen bij leveringen op Prive adressen. De verzender is hiermee ook akkoord gegaan.

    Mocht er een probleem zijn met de levering dan adviseren wij u om de verzender hiervan op de hoogte te brengen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  4. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center. Zij zullen uw klacht verder onderzoeken en zij zullen telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  5. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Het center heeft u telefonisch helaas niet kunnen bereiken.

    De chauffeur zal worden aangesproken op deze manier van leveren door zijn direct leidinggevende.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pakketjeafleveren!2
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger wordt door zijn leidinggevende op deze levering aangesproken en dat de pakketjes in het vervolg persoonlijk afgeleverd dient te worden Heb geen bestellingen meer gedaan via UPS
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen