Opgelost door UPS: pakketje bij de voordeur neergelegd!

angry Opgelost
Pakketjeafleveren!2

Afleveren pakket

De bezorgers instrueren dat ze het pakketje persoonlijk af moeten geven aan de geadresseerde en de mensen de tijd geven om naar de deur te komen voordat de bezorger weer vertrekt. Voordat ik bij de deur was zat de bezorger al on de auto.
En niet zomaar de pakketjes ergens neerleggen als de geadresseerde niet thuis zijn.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Helaas is het door u opgegeven factuur nummer onbekend bij ons. Kunt u ons het correct factuur nummer en / of zendings nummer doorgeven zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Goedemorgen,

Het door u opgegeven factuur nummer is geen factuur nummer van UPS. Vermoedelijk legt u deze klacht bij het foutieve bedrijf neer of geeft u een foutief factuurnummer op.

Een correct UPS factuurnummer begint met 2018 en heeft in totaal 11 karakters. Een correct zending nummer begint met 1Z en heeft in totaal 18 karakters.

Goedemiddag,

Ik zie dat uw zending bij u in de brievenbus is gedaan :

DE HASPEL 43
    5571 BERGEIJK NL 29/11/18 14:41 DR RELEASED MAILBOX

Onze chauffeur mogen dit doen bij leveringen op Prive adressen. De verzender is hiermee ook akkoord gegaan.

Mocht er een probleem zijn met de levering dan adviseren wij u om de verzender hiervan op de hoogte te brengen.

Goedemiddag,

Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center. Zij zullen uw klacht verder onderzoeken en zij zullen telefonisch contact met u opnemen.

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Het center heeft u telefonisch helaas niet kunnen bereiken.

De chauffeur zal worden aangesproken op deze manier van leveren door zijn direct leidinggevende.

Pakketjeafleveren!2
De bezorger wordt door zijn leidinggevende op deze levering aangesproken en dat de pakketjes in het vervolg persoonlijk afgeleverd dient te worden Heb geen bestellingen meer gedaan via UPS

Ook een klacht indienen over UPS?