Klacht UPS: post bezorger is nooit geweest, maar beweerd wel langs te zijn gekomen

Klachtnummer
# 334479
Gebruiker
focco nijssen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

de bezorger beweert bij mijn adres te zijn geweest, er waren gedurende deze tijd 3 personen thuis... de bezorger heeft het adres gewoon geskipt

De oplossing

de bezorger aanspreken op zijn gedrag, UPS ziet er in mijn ogen onbetrouwbaar uit nu. ik kan nergens duidelijk een klacht indienen op de site

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedmorgen,

    Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

    Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    focco nijssen
    Datum
    het tracking nr. 1Z8603RR6850437254

    in de foto bijlage staat dat de bezorger om 15.18 hier was... waarschijnlijk laatste pakketje en toen snel naar depot gegaan... want er waren 3 mensen thuis.. en mijn bel is heel luid...
  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Linksonder op onze website vindt u alle mogelijkheden om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Wij hebben deze levering voor u nagekeken en hieruit blijkt dat onze chauffeur bij u aan de deur gestaan heeft en u helaas niet heeft aangetroffen. Uw pakket is nu geleverd bij een UPS Access Point waar het klaar ligt om afgehaald te worden.

    Het adres is :

    SCENTS EN TRENDS
    GABRIEL METSULAAN 112
    EINDHOVEN 5611SR
    Netherlands

    Mocht u het pakket hier niet kunnen afhalen, dan adviseren wij u om via onze Klantenservice een nieuwe lever afspraak te maken.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen