Klacht UPS: Rembours pakket gestuurd maar geen geld

Klachtnummer
# 459214
Gebruiker
kbm1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari is een rembours pakket verstuurd via UPS, pakket is ontvangen en betaald door klant.
Natuurlijk is de verzending betaald, maar ups weiger ons het geld te geven waar we aan alle kanten recht op hebben.

Voor meerdere e-mails zijn telefoontjes nog steeds geen oplossing, laat staan ​​een antwoord.

Een paar weken geleden werd er dus een aangetekende brief met ingebrekestelling verstuurd, maar opnieuw geen reactie.

De volgende stap is dus een incassobureau.

Kortom, stuur een pakket nooit onder rembours via ups, dan verlies je gegarandeerd geld.

De oplossing

zsm mijn geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?