Opgelost door UPS: Slechte bezorging kwa tijd. En geen fatsoenlijk antwoord.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 337132
Gebruiker
Laar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Slechte bezorging. Laat in de middag levering. Zijn ze al tussen de middag geweest. Moet nu een extra vrije dag nemen. Contact met ups moet ik het maar ophalen in Eindhoven. Waardeloos.

De oplossing

Tijd periode inplannen. Ochtend of middag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedmorgen,

    Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

    Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  2. Auteur
    UPS
    Datum
    Goedemiddag,

    Helaas wordt uw zending vandaag niet bij u aangeboden dit vanwege een missort. Hierdoor is uw pakket vandaag niet uit voor levering. Normaal gesproken wordt uw pakket morgen tussen 12.00 en 16.30 weer bij u aangeboden.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team
  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Ik zie dat u uw zending op 11 December in ontvangst heeft genomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    UPS Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb het bij iemand anders laten bezorgen, anders had ik weer een vrije dag moeten nemen. Volgens de mail zouden ze in de middag komen. Maar nu in de ochtend bezorgd. Slechte ervaring met ups.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPS?