Opgelost door UPS: Slechte bezorging kwa tijd. En geen fatsoenlijk antwoord.

angry Opgelost
Laar

Slechte bezorging. Laat in de middag levering. Zijn ze al tussen de middag geweest. Moet nu een extra vrije dag nemen. Contact met ups moet ik het maar ophalen in Eindhoven. Waardeloos.

Tijd periode inplannen. Ochtend of middag.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Goedmorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
    via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

Goedemiddag,

Helaas wordt uw zending vandaag niet bij u aangeboden dit vanwege een missort. Hierdoor is uw pakket vandaag niet uit voor levering. Normaal gesproken wordt uw pakket morgen tussen 12.00 en 16.30 weer bij u aangeboden.

Goedemorgen,

Ik zie dat u uw zending op 11 December in ontvangst heeft genomen. Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.

Laar
Heb het bij iemand anders laten bezorgen, anders had ik weer een vrije dag moeten nemen. Volgens de mail zouden ze in de middag komen. Maar nu in de ochtend bezorgd. Slechte ervaring met ups.

Ook een klacht indienen over UPS?