Klacht UPS: Slechte service, pakket tot op heden niet.

Antissa

Op 1 april heeft de dame mijn pakket met actioncamera wat ik gekocht heb via marktplaats verstuurd. Zij heeft dit tegelijk met een ander pakket gedaan via hetzelfde inleverpunt. Ze heeft mij beide trackingnummers gegeven omdat ze niet meer wist welke van mij was. Het andere pakket is de dag erna opgehaald. Het leuke is dat beide trackingnummers nog steeds op in transport staan, zelf nu (17 april ) nog. Na de afsproken 3 werkdagen ben ik naar het Kiala (nu door UPS) ophaalpunt gegaan. Nog geen pakket. Status in hun systeem dat het onderweg is naar het ophaalpunt. Misschien morgen zei ze,... Nog geen pakket. Afgelopen maandag gemaild naar Kiala, die verwees mij door naar UPS. Na een dag een mailtje, Pakketje ligt in sorteercentrum Tilburg. Word spoedig verzonden. Vandaag meer dan een week later nog steeds geen pakket en status nog steeds in transport vanaf 1 april. Gemaild en wacht nu nog op antwoord. Klanterservice telefoon moet je alles inspreken. Werkt voor geen meter.

Mijn pakket en de verzendkosten terug. Als het pakket gestolen/kwijt is wil ik mijn aankoopbedrag van de camera+verzendkosten terug, Telefonische klantenservice beter. Als je toevallig in de bruna staat waar je je pakket moet ophalen en je moet je trackingnummer INSPREKEN!??!?! dan lukt dat niet en dan is het dag 35 eurocent. Zonde en erg frustrerend.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UPS?