Klacht UPS: Slordige besteller UPS

Klachtnummer
# 185248
Gebruiker
De Bever
Datum
0 reacties

Details

De klacht

UPS wilde bij mij twee pakjes bezorgen, op nr 16, maar ik was niet thuis. De bezorger liet een briefje achter waarop stond aangekruist dat het bezorgd was bij buren, waarbij nr 22 stond vermeld. Maar óók was aangekruist dat ze een nieuwe poging zouden doen tijdens de volgende werkdag... lekker duidelijk. Dan maar op de site het 'InfoNotice' nummer op het briefje ingevuld: volgens die gegevens bleek de bestelling afgeleverd. Naar een servicenummer gebeld, en ik kreeg de naam van de ontvanger te horen die nergens op de naambordjes van mijn buren te zien was. Op goed geluk maar bij naaste buren op de gale ij aangebeld. Uiteindelijk bleek het op nr 20 afgeleverd. De persoon die het had aangenomen is niet de geregistreerde bewoner.
De bezorger had dus 3 fouten gemaakt:
1 - tegelijk aangekruist dat het bezorgd was èn dat het nog bezorgd zou worden.
2 - Het verkeerde huisnummer ingevuld.
3 - Niet de naam van de bewoner zelf maar van een toevallig aanwezige genoteerd.

De oplossing

UPS moest haar bestellers maar eens wat kritischer selecteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?