Klacht UPS: UPS envelop afgeleverd maar niet gevonden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312512
Gebruiker
Raymond64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Envelop met nummer 1Z019F4A8695328058 zou vandaag 12 juli 2018 zijn bezorgd om 09.38 uur. Helaas heb ik niets ontvangen. Ook geen briefje in de bus dat de envelop ergens anders is afgegeven. Er was iemand thuis op het vermelde tijdstip, maar er is niet aangebeld (deze werkt, vanavond nog getest). Waar is mijn envelop?

De oplossing

Ik wens dat UPS contact opneemt en een oplossing biedt door het alsnog leveren van de envelop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    UPS heeft op 12 juli om 9.38 uw envelop afgeleverd door deze in de brievenbus achter te laten.
    Dit is geautoriseerd door de ontvanger middels UPS My Choice.

    Mocht u de envelop niet in de brievenbus hebben gevonden dan wil ik u graag vragen een onderzoek te laten starten bij onze Klantenservice via 020-5040500.

    Met vriendelijke groet,

    UPS Social Media Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond64
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing lost niets op. De klantenservice geeft aan dat de verantwoordelijkheid voor het starten van een onderzoek ligt bij de verzender. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat zij mij niet verder kon helpen. Vreemd daar het aan UPS is overgedragen en zij aangeven dat de envelop afgeleverd is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPS?