Klacht UPS: UPS heeft onze creditnota nooit betaald

Gebruiker1622630381

Wij hebben een factuur gekregen van de invoerrechten op onze levering. Deze kosten hebben wij direct online betaald zoals eveneens aangemoedigd werd online.

Enkele dagen later werden bij ons de goederen geleverd en moesten wij van de bezorger nogmaals de invoerrechten betalen (€23,71). Een ander familielid heeft de deur geopend en onwetend dat wij de factuur al betaald hadden, heeft hij aan de deur de bezorger betaald. Dit moest contant en omdat de bezorger geen wisselgeld bij zich had, heeft hij €25 afgerekend.

Wij willen graag dat nu eindelijk onze creditnota betaald wordt door UPS, zodat wij het geld terugkrijgen waar wij recht op hebben. Ondanks meermaals telefonisch contact en het mailen naar codbenelux@ups.com, krijgen wij nooit reactie en hebben wij nog altijd geen terugbetaling gezien.

UPS
    Beste J Udink,

Bedankt voor uw mail, en mijn excuses voor deze vervelende situatie.
    Het is niet de bedoeling dat u vervolgens niets meer hoort. Heeft u ondertussen een oplossing vanuit UPS gehad? Ik hoor het graag.

Kind regards/ Vriendelijke groeten,

UPS Customer Service
    Belgium The Netherlands

Ook een klacht indienen over UPS?