Klacht UPS: UPS houdt zending al drie weken vast.

Klachtnummer
# 525669
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zending uit China ligt al een maand bij UPS in Apeldoorn. Geen enkele informatie vanuit UPS voortgang. Na 3 weken zonder antwoord en meerdere telefoontjes nog steeds niets. Het issue lag bij de bij UPS Brokerage volgens de dame aan de telefoon. Er gebeurt gewoon niets!

Gewenste oplossing

Mij informeren over de status en het pakket bezorgen. Het was nota bene UPS 'Express'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

UPS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen