Klacht UPS: UPS maakt er een mess van

Klachtnummer
# 639554
Gebruiker
MaximBurg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Lang verhaal over een Macbook besteld bij Apple, te laat vanuit China vertrokken, uiteindelijk te laat in Nederland aangeboden bij pakketpunt, blijkbaar waren die niet thuis, toen de melding gekregen dat "de laatste afleverpoging was mislukt", terwijl het de eerste poging was en nu gaat mijn Macbook terug naar china. Al drie keer gebeld met UPS, maar je krijgt iedere keer een ander aan de lijn, die even wat in typt over deze kwestie en er is geen follow up. Ben heel benieuwd of ik mijn bestelling van Apple nog in handen ga krijgen. Ongelofelijk dat het grootste bedrijf ter wereld (apple) zaken met UPS doet. Nieuwe slogan: "UPS, we make a mess en deliver stress"

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bestelling hebben!

1 reactie

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Geachte M.A.X. van den Burg,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Ik begrijp dat u graag informatie over uw pakket wilt ontvangen. Om te assisteren heb ik echter het trackingnummer van het pakket nodig. Mocht u deze hier niet willen delen dan kunt u altijd mailen naar;
    custsvcnlnl@ups.com.


    Ik vertrouw erop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

    Best regards/Met vriendelijke groet,

    UPS Customer Service
    The Netherlands & Belgium

    You may visit us at: http://www.ups.com 
    Or call UPS Customer Service 
    Belgium: 078 - 250 877
    Netherlands 020 - 5040 500
    United Parcel Service Nederland BV
    Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
    Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

    CONFIDENTIALITY NOTICE: 
    The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.


Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen