Klacht UPS: UPS pakket is verkeerd geleverd en klantenservice en onderzoek afdeling doen niks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532697
Gebruiker
Smile
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 April zag ik dat mijn pakket is afgeleverd. Ik vond heel vreemd en ik belde UPS klantenservice. Klantenservice zei dat mijn pakket is verkeerde adres geleverd is. Ik zei: Ik ga zelf ophalen, het kost mij niet zoveel tijd. En daarna heb ik naar die verkeerde adres gebeld en ze zeiden dat ze geen pakket hadden ontvangen. Daarna heb ik alweer na UPS klantenservice gebeld. Ze begon onderzoek starten. Vrijdag werd ik gebeld door een onderzoek afdeling, die man zei : sorry mevrouw, de pakket hebben wij niet gevonden. Ik ga u voor 13:00 terug bellen. Daarna heb ik hele middag aan het wachten en ik had weer 2 keer gebeld naar klantenservice. De klantenservice zei: Mevrouw, kunt u nog wachten........
Ok ..... vandaag is maandag, ik heb alweer naar hun gebeld. Maar de klanten service zei: de onderzoek is gelosten, u moet laat de verzender met ons contact nemen en alweer onderzoek starten. WTFFFFFFF.

Gaat UPS heletijd een ball aan het spelen??????? Gewoon mijn pakket onderzoeken!

De meneer die mij beloefde heeft mij nog niet gebeld.

Ik vraag me af, de klantenservice van UPS is alleen een pratende machine. Ze gaan niet de oplossing zoeken, ze gaan alleen maar ball spelen. Su6

De oplossing

Ja, graag snel met mij contact nemen en probleem oplossen. niet meer ball spelen. Ik wil allen mijn pakket terug.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

UPS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smile
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niet opgelost. Helemaal boos op de onderzoek afdeling. Ze willen probleem niet oplossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen