Klacht UPS: UPS pakket is verkeerd geleverd en klantenservice en onderzoek afdeling doen niks

Smile

6 April zag ik dat mijn pakket is afgeleverd. Ik vond heel vreemd en ik belde UPS klantenservice. Klantenservice zei dat mijn pakket is verkeerde adres geleverd is. Ik zei: Ik ga zelf ophalen, het kost mij niet zoveel tijd. En daarna heb ik naar die verkeerde adres gebeld en ze zeiden dat ze geen pakket hadden ontvangen. Daarna heb ik alweer na UPS klantenservice gebeld. Ze begon onderzoek starten. Vrijdag werd ik gebeld door een onderzoek afdeling, die man zei : sorry mevrouw, de pakket hebben wij niet gevonden. Ik ga u voor 13:00 terug bellen. Daarna heb ik hele middag aan het wachten en ik had weer 2 keer gebeld naar klantenservice. De klantenservice zei: Mevrouw, kunt u nog wachten........
Ok ..... vandaag is maandag, ik heb alweer naar hun gebeld. Maar de klanten service zei: de onderzoek is gelosten, u moet laat de verzender met ons contact nemen en alweer onderzoek starten. WTFFFFFFF.

Gaat UPS heletijd een ball aan het spelen??????? Gewoon mijn pakket onderzoeken!

De meneer die mij beloefde heeft mij nog niet gebeld.

Ik vraag me af, de klantenservice van UPS is alleen een pratende machine. Ze gaan niet de oplossing zoeken, ze gaan alleen maar ball spelen. Su6

Ja, graag snel met mij contact nemen en probleem oplossen. niet meer ball spelen. Ik wil allen mijn pakket terug.

Bijlagen

UPS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Smile
Nog steeds niet opgelost. Helemaal boos op de onderzoek afdeling. Ze willen probleem niet oplossen.

Ook een klacht indienen over UPS?