Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPS: UPS wil pas onderzoek doen na contact met de zender
Details
De klacht
Pakketje zou vorige week aan moeten komen. Om de een of andere reden zit het pakketje in België en gaat de verzending niet verder. Gebeld met de klantenservice die vriendelijk was. Deze gaven helaas aan dat ze alleen kijken wat er aan de hand is als de zender contact met ze opneemt. Waarom is hier de zender voor nodig?De oplossing
Zelf kijken wat er aan de hand is met het pakketje en deze alsnog versturen. Het pakketje heeft na vrijdag geen waarde meer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.