Opgelost door UPS: UPS wil pas onderzoek doen na contact met de zender

Cust1

Pakketje zou vorige week aan moeten komen. Om de een of andere reden zit het pakketje in België en gaat de verzending niet verder. Gebeld met de klantenservice die vriendelijk was. Deze gaven helaas aan dat ze alleen kijken wat er aan de hand is als de zender contact met ze opneemt. Waarom is hier de zender voor nodig?

Zelf kijken wat er aan de hand is met het pakketje en deze alsnog versturen. Het pakketje heeft na vrijdag geen waarde meer.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Onze excuses voor de vertraging van deze zending. Aan de scans te zien is het pakket gisteren uiteindelijk doorgestuurd naar het aflever center in Nederland. Wij hebben een case gestuurd naar het center met referentie 1-73122933810 , met het verzoek aan u te bevestigen wanneer u het pakket kunt verwachten. Het center zal u daarover vandaag contacteren.

UPS Social Media Team
    UPS
    Goedemiddag,

Uw zending is afgeleverd en in de brievenbus gedaan :

X0565R SOEPHUISSTRAAT 18-12
    9712 GRONINGEN NL 18/10/17 12:55 DR RELEASED MAILBOX

Om levering te versnellen is het voor chauffeur mogelijk om residentiele leveringen waar mogelijk in de brievenbus te doen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Cust1
SUPER! Vanochtend bericht gekregen dat het pakketje weer gescand was. Daarnaast een vriendelijk telefoontje gekregen waarin werd aangegeven dat ik vandaag het pakketje zou ontvangen. Het pakketje was waarschijnlijk ergens blijven haken. Zojuist inderdaad het pakketje aangetroffen in mn brievenbus. Super bedankt!

Ook een klacht indienen over UPS?